نقطه حمایت شتران کجاست؟

نقطه حمایت شتران کجاست؟

در پایان معاملات امروز شتران در حدود 20 میلیون برگه سهم معامله شد و سهم با پایانی 2 درصد منفی بسته شد. اهداف شتران کجاست؟

به گزارش نبض بورس، شتران هم با خبر مذاکرات احتمالی ایران و 5+1 در روز‌های آتی، در دو روز اول معاملاتی هفته جاری منفی شد و احتمال می‌رود تا روز سه شنبه و چهارشنبه هم نتیجه اولیه این نشست بیرون می‌آید بازار همچنان در فاز منفی بماند. در پایان معاملات امروز شتران در حدود 20 میلیون برگه سهم معامله شد و سهم با پایانی 2 درصد منفی بسته شد.

 
 

شتران در یکی دو ماه اخیر چند بار به کف کانال صعودی چندساله خود رسیده و هربار به آن واکنش مثبت نشان داده است. اکنون سهم با فاصله 10 درصدی از کف کانال قرار دارد، اما قبل از آن حمایت هندسی سهم در 950 تومان قرار دارد و قبل از رسیدن سهم به کف کانال انتظار واکنش بازار به سهم وجود دارد.

در صورت حفظ این محدوده به عنوان حمایت سهم قیمت شانس رسیدن به مجدوده بالاتر در 1260 تومان را دارد.
از طرفی دیگر خط روند صعودی در نمودار قیمت و اندیکاتور RSI همچنان پابرجاست و این نشانه خوبی برای سهم در صعود احتمالی در روز‌های آتی است.

نکته نگران کننده برای سهم و کل بازار افت محسوس حجم معاملات است که در صورت ادامه دار بودن در روز‌های بعد، می‌تواند زنگ خطری برای سهم و بازار محسوب شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد