رشد 7 درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "پالایشگاه اصفهان" در بورس کالا

رشد 7 درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "پالایشگاه اصفهان" در بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله 1.000 تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به 2 اردیبهشت ماه با کاهش 17.000 تنی مواجه شد.


به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله 1.000 تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به 2 اردیبهشت ماه با کاهش 17.000 تنی مواجه شد. همچنین این محصول با وجود عدم تقاضایی مازاد در قیمت پایه 96.333 هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به 2 اردیبهشت ماه با رشد 4.4 درصدی همراه بود.

همچنین در هفته گذشته عرضه و معامله 10.000 تن وکیوم باتوم تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نسبت به آخرین معامله این محصول در بورس کالا یعنی هفته منتهی به 25 فروردین ماه، بدون تغییر همراه بود. همچنین این محصول در قیمت 65.113 هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به 25 فروردین ماه با رشد 7.4 درصدی همراه بود.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارايه شده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد