پر ضررترین‌ها و برترین رمز ارزها کدامند؟ / ادامه خواب زمستانی و سیر نزولی

پر ضررترین‌ها و برترین رمز ارزها کدامند؟ / ادامه خواب زمستانی و سیر نزولی

بازار مالیرمز ارز نوشت : بازار ارزهای دیجیتال همانند چند ماه گذشته در خواب زمستانی به سر می‌برد و گویا قرار نیست سیر نزولی خود را متوقف کند.

ارز دیجیتال متیک در 24 ساعت حدود 5 درصد سود داد. بنابر داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال پالیگان(polygon) با 4.46% سود، نام خود را در صدر لیست برترین ارزهای دیجیتال 24 ساعت اخیر نشانده است؛ و به پیروی از او، ارز لوپرینگ (loopring) با 4.44% و ارز مینا پروتکل (mina) با 2.84% در جایگاه دوم و سوم لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال 24 ساعت گذشته قرار گرفته‌اند و در تلاش برای گرفتن جایگاه متیک و رسیدن به برترین ارز شدن هستند.

بازار ارزهای دیجیتال همانند چند ماه گذشته در خواب زمستانی به سر می‌برد و گویا قرار نیست سیر نزولی خود را متوقف کند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با حدود 3 درصد ریزش در محدوده 19 هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم نیز 5.28% ریزش را در 24 ساعت اخیر تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید :

  • بازار استخراج رمزارز چقدر بزرگ است؟
  • چرا ارز دیجیتال سقوط کرد؟

با نگاهی به فهرست بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، ارزهای دیجیتال یونی سواپ (uniswap) و آوه (aave) هرکدام با حدود 10% ریزش و ارز convex finance با 8 درصد ریزش 3 ارز از پر ضررترین‌های لیست بدترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر هستند.

21220

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد