ریزش قیمت سکه در بازار/ چگونه قیمت سکه 4 میلیون تومان...

ریزش قیمت سکه در بازار/ چگونه قیمت سکه 4 میلیون تومان...

بازرگانیریزش قیمت سکه در بازار تهران همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نمودار قیمت سکه در بازار، از ریزش دوباره قیمت سکه حکایت دارد، به طوری که جریان معاملات دیروز، 400 هزار تومان از قیمت سکه افتاد.

بر همین اساس، هر قطعه سکه امامی در بازار 30 میلیون و 297 هزار تومان قیمت دارد و به باور تحلیلگران بازار، سکه به اعداد 70 روز قبل بازگشته است.

گزارش‌ها از تغییرات قیمت سکه یک ماه گذشته نشان می‌دهد که تنها در یک ماه گذشته ریزش 4 میلیون و 454 هزار تومانی را تجربه کرده است. بالاترین قیمت سکه در طول یک ماه گذشته 34 میلیون و 751 هزار تومان بود.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 27 میلیون و 88 هزار تومان، نیم‌سکه 16 میلیون و 670 هزار تومان، ربع‌سکه 11 میلیون و 140 هزار تومان و سکه گرمی 6 میلیون و 520 هزار تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران اقتصادی و سیاسی باور دارند که این روزها اخبار و گمانه زنی.های سیاسی لیدر بازارها شده و همین‌ امر موجب هراس خریداران و افرایش جو فروش در بازار شده است.

برخی از معامله‌گران تصور می‌کنند که طلسم مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام به زودی شکسته خواهد شد و بازار شاهد کمرنگ شدن سطح‌ تقاضا خواهد بود.

223225

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد