سهام عدالت امروز 4 مرداد چقدر شد؟

سهام عدالت امروز 4 مرداد چقدر شد؟

ارزش سبد 532 هزار تومانی به 11 میلیون و 420 هزار تومان رسید. ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت امروز به شش میلیون و 852 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با با تحرکات مثبت شاخص کل به پایان رسید. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با 12 هزار واحد مثبت و 0٫92 درصد مثبت در محدوده یک میلیون و 323 هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم امروز با یک هزار واحد مثبت در محدوده 404 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار میلیارد تومان رسید. حجم معاملات هم در پایان بازار امروز به شش هزار میلیارد برگه سهم رسید.

ارزش سبد 532 هزار تومانی به 11 میلیون و 420 هزار تومان رسید. ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت امروز به شش میلیون و 852 هزار تومان رسید. همچنین ارزش 30 درصد آن هم به سه میلیون و 42 هزار تومان رسید.

روز گذشته ريیس سازمان بورس خبری خوش به سهامداران عدالت داد. محمدعلی دهقان دهنوی گفت: درصدد هستیم، آزادسازی سهام عدالت را دوباره از صفر شروع کنیم تا دیگر شاهد تاثیر منفی این اقدام بر روند معاملات بازار نباشیم و به دنبال این اتفاق آزادسازی سهام عدالت را از یک درصد آغاز خواهیم کرد.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد