بالش های مخدر به انگلیس نرسید

بالش های مخدر به انگلیس نرسید

سخنگوی گمرک گفت: کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ره)، از بالشی که مقصد پستی اش انگلستان بود 394عدد قرص مخدر متادون و 82 پاکت سیگار کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک در تشریح کشفیات گمرک در این هفته اظهار داشت: از ابتدای هفته 13تن نخ پشمی ، یک تبعه افغان که قصد ورود غیر قانونی به کشور را که در کف تریلی خالی مخفی شده بود ، بالش پستی با محتویات قرص مخدر و سیگار، کامیونی با بیش از 24کیلوگرم مواد مخدر، و از دو مسافر تبعه افغان که بیش از 5کیلوگرم مواد افیونی را به همراه داشتند کشف و ضبط کرده است.

وی در مورد کشفیات هفته جاری توضیح داد: 13تن نخ پشمی قاچاق که در جوف کالای اظهاری جاساز شده بود توسط کارکنان گمرک ماهیرود کشف و ضبط شد.

لطیفی افزود : با هوشیاری کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ره)، 394قرص مخدر "متادون" و 82پاکت سیگار "بهمن" که در بالش پستی به مقصد "گرین فورد" انگلستان جاساز شده بود کشف و تحویل مقام ذیصلاح شد.

سخنگوی گمرک افزود: در گمرک میلک استان سیستان و بلوچستان یک تبعه افغان که در کفی کامیون خالی وارده در محلی که برای اختفا ساخته شده بود در کیسه خواب شناسایی و برای طی اقدامات قانونی تحویل مقام ذیصلاح شد.

سخنگوی گمرک گفت: در مرز دوغارون خراسان رضوی با همکاری اداره اطلاعات شهرستان تایباد از جدار یک کامیون افغان 24کیلو و 20 گرم مواد مخدر کشف شد که 20کیلو و 890گرم آن از نوع هرويین فشرده، دو کیلو و 110گرم از نوع تریاک و یک کیلو و 20 گرم از نوع مخدر شیشه بود که با هماهنگی دادستان محترم تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد و در موردی دیگر با همکاری سربازان امام زمان (عج) از یک مسافر تبعه افغان در گمرک دوغارون در روز گذشته دو کیلو و 858گرم مواد مخدر هرويین پودری که به دور پای متهم بسته شده بود کشف و ضبط شد.

لطیفی در خصوص سایر کشفیات گمرک از ابتدای هفته توضیح داد: کارکنان گمرک دوغارون در حین کنترل مسافران ورودی سه کیلو و 250گرم مواد مخدر حشیش را از جدارداخلی دو چمدان همراه یک تبعه افغان کشف کردند.

لطیفی در پایان گفت: یک محموله پستی دیگر به مقصد بنگلادش که روتختی اعلام شده بود و وزن آن یک کیلو و 210 گرم بود به دلیل آغشته بودن به هرويین توسط کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ه)، تحویل نماینده اصل25 فرودگاه شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد