خبری مهم برای سهامداران شپنا / پالایش نفت اصفهان برنده مزایده 3400 میلیارد تومانی

خبری مهم برای سهامداران شپنا / پالایش نفت اصفهان برنده مزایده 3400 میلیارد تومانی

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) برنده مزایده خرید یک ششم از سهام شرکت نفت سپاهان شد. مزایده‌ای که ارزش آن 3400 میلیارد تومان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) در اطلاعیه‌ای که در وبسایت کدال منتشر کرد، از برنده شدن خود در مزایده خرید 16٫67 درصد از کل سهام شرکت نفت سپاهان (شسپا) خبر داد. بر اساس این اطلاعیه ارزش این مزایده 3400 میلیارد تومان بوده که معادل یک ششم از کل سهام شرکت شسپاست.
در پی این اطلاعیه معاملات نماد شپنا در بورس متوقف شد و بازگشایی این نماد در روز معاملاتی آینده و بدون محدودیت دامنه نوسان خواهد بود.

شپنا که معاملات امروز را با قیمت 1136 تومانی و با افتی 0٫44 درصدی به پایان رساند در یک ماه گذشته بازدهی مثبت 12 درصدی را به ثبت رسانده ولی عملکرد سه ماهه این نماد با افت دو درصدی همراه بوده است.

شرکت پالایش نفت اصفهان همچنین در اردیبهشت ماه توانسته میزان فروش داخلی محصولات خود را به بیش از یک میلیون و 687 هزار متر مکعب برساند که نسبت به فروردین ماه رشدی چهار درصدی داشته است. همچنین بر اساس گزارش عملکرد مالی اردیبهشت‌ این شرکت که در کدال منتشر شده است، شپنا توانسته میزان فروش خود در دو ماه نخست سال 99 را به بیش از سه میلیون و 300 متر مکعب برساند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 104 درصدی را نشان می‌دهد.

مهمترین اخبار و اطلاعات کدال و نمادهای بورسی را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد