بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی

بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی

شستا که از 25 مهر ماه سال جاری به منظور برگزاری مجمع متوقف شده بود امروز 9 آبان 1401 طبق اطلاعیه منتشر شده آماده بازگشایی است.

به گزارش نبض بورس، در پایان معاملات 25 مهر ماه سال جاری بود که طی اطلاعیه ای اعلام شد نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) جهت برگزاری مجامع عادی سالیانه به‌منظور تصویب صورت‌های مالی و عمومی فوق‌العاده، متوقف خواهد شد.

27 مهر 1401 بود که مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور 88.7 درصد سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای لطفی به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.

در انتها مجمع شستا به ازای هر سهم 135 ریال سود تقسیم گردید و در این مجمع درباره عرضه اولیه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و دلیل عدم شناسایی سود در شرکت ملی نفتکش توضیحاتی داده شد.

  • مجمع شستا 1401 را از اینجا بخوانید

امروز 9 آبان 1401 و طی اطلاعیه اعلام شد که قرار است نماد شستا بازگشایی شود. در این اطلاعیه آمده که حدود ساعت 11 منتشر شد آمده بود:

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی‌بر تقسیم سود نقدی و عمومی فوق‌العاده، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشد.

گفتنی است در این مدت که شستا متوقف بود گزارش سه ماهه این نماد نشان می داد که شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در 3 ماهه منتهی به شهریور 22 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است. سود فروش سرمایه گذاری‌های در بازه مورد بررسی 260 میلیارد تومان بوده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد