رشد پنج درصدی شپنا در اولین روز هفته

رشد پنج درصدی شپنا در اولین روز هفته

در معاملات بورس امروز، «شپنا» با رشد پنج درصدی، قیمت 13,860ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم 220میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,760ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته، حدود چهار و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 160میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,860ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقوقی‌ها حدود 27میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 21هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و 100هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، 13هزار واحد و دو میلیون و 350هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز«شپنا» به رقم 220میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 72درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 28درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 95میلیون برگه سهم (60درصد) را اشخاص حقیقی و 63میلیون برگه سهم (40درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات صعودی، مجددا با رشد همراه شد و سقف رشد را از آن خود کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید 

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد