اولین دوره جشنواره «ترنج» برگزار می‌شود

اولین دوره جشنواره «ترنج» برگزار می‌شود

اولین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا 30آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی مجمع کارآفرینان ایران، مجمع کارآفرینان ایران با همکاری سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی مرتبط، نخستین جشنواره بزرگداشت زنان کارآفرین اجتماعی را با عنوان جشنواره ترنج با هدف معرفی، ترویج و تجلیل از موثرترین فعالیت‌ها به منظور قرار گرفتن در زنجیره ارزش پیشرانان اقتصادی و کارآفرینان بزرگ کشور در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی و محیط زیست، کارآفرینی اجتماعی و توسعه آموزشی، کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار منطقه‌ای، کارآفرینی اجتماعی، فقرزادایی و عدالت اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی و بهبود دسترسی به خدمات درمان و رفاه و کارآفرینی اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا 30 آذر 1401 با مراجعه به صفحه اختصاصی جشنواره در وب سایت مجمع کارآفرینان ایران به آدرس، https://iranef.org/awards/ ضمن تکمیل فرم مربوطه، مدارک و مستندات لازم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

اولین دوره اهدا جایزه ترنج همزمان با هفته ملی کارآفرینی و برگزاری همایش بزرگداشت زنان کارآفرین اجتماعی ایران در اسفند ماه برگزار می‌گردد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شایسته به عمل خواهد آورد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت مجمع کارآفرینان مراجعه کرده یا با دبیرخانه مجمع به شماره 88522774 – 021 و آدرس ایمیل [email protected] در تماس باشید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد