عرضه بریکت گرم در بورس کالا برای نخستین بار در ایران

عرضه بریکت گرم در بورس کالا برای نخستین بار در ایران

مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای اولین بار بریکت گرم این شرکت را از تاریخ یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 در بورس کالای ایران عرضه...

 به گزارش اقتصادآنلاین، مهندس سعید بزرگی مدیرعامل این شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران ضمن تشکر از فرخ فدایی سرپرست فروش شرکت ، با اعلام خبرعرضه بریکت گرم شرکت صبا فولاد خلیج فارس از یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 برای نخستین بار در بورس کالای ایران اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عرضه بریکت گرم دربورس کالا، شفافیت در قیمت گذاری محصولات ابتدایی زنجیره فولاد کشور است .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت صبا فولاد خلیج فارس اولین و بزرگترین تولید کننده بریکت گرم در کشور می باشد تصریح کرد: صبا فولاد خلیج فارس با عرضه محصولات خود در بورس کالا می تواند با ارايه محصولات با کیفیت‌تر در کنار رفع نیازمندی‌های داخلی، چرخه صادرات را نیز شفاف نماید.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس ، بریکت گرم را به عنوان یک کالای استراتژیک در صنعت فولاد کشور دانست و گفت: با توجه به تجربه موفق عرضه دیگر محصولات فولادی در بورس کالا و تسهیل خرید و فروش آن برای خریداران، امیدواری زیادی وجود دارد که بریکت گرم تولیدی این شرکت نیز بتواند جایگاه مناسبی در این بازار بدست آورد.

بزرگی خاطرنشان کرد: شرکت‌های علاقه‌مند به خرید بریکت گرم در بورس باید برای فعالیت در این بازار، از طریق یکی از کارگزاری‌های مجاز بورس کالا، کد بورسی مربوطه را دریافت کنند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد