تحلیل تکنیکال و بنیادی غگل/ مقاومت جدی سهم غگل بر روی چه قیمتی است؟

تحلیل تکنیکال و بنیادی غگل/ مقاومت جدی سهم غگل بر روی چه قیمتی است؟

اصلاح در غگل همچنان ادامه دارد و شاهد این ادعا اندیکاتور RSI است که همچنان درگیر روند نزولی است. روند قیمتی غگل در روزهای آینده بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، غگل معاملات روز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 را از منفی کامل آغاز کرد و بالا آمد، اما بلافاصله با اندک فشار فروش به صف فروش نشست تا اینکه در یک ساعت پایانی از صف فروش جدا شد و در پایان معاملات امروز با معامله 35.5 میلیون برگه سهم و پایانی 4.8 درصد منفی بسته شد.

تحلیل بنیادی غگل/یکباره سود هر سهم غگل
 

قیمت سهم تناسب چندانی با سود هر سهم آن ندارد بطوری که P/E گذشته نگر سهم در حدود 12 واحد است هر چند که بطور کلی در چند وقت اخیر، نسبت قیمت به درآمد سهم میانگین بالایی داشته است. در هر صورت با روندی که در بازار شکل گرفته و P/E کل بازار در حال اصلاح است نمی‌شود گفت که شانس ویژه‌ای باید برای این دسته از سهام نیز قايل شد. اما نکته مثبت رشد به یکباره سود هر سهم غگل در آخرین فصلی که گزارش داده است نسبت به میانگین یکساله است که می‌تواند امید برای رشد سود آوری شرکت را زنده نگه دارد. اما برای اطمینان بیشتر باید منتظر گزارش فصل بعدی شرکت ماند.

تحلیل تکنیکال غگل/مقاومت جدی سهم غگل بر روی چه قیمتی است؟
 
 

اصلاح در غگل همچنان ادامه دارد و شاهد این ادعا اندیکاتور RSI است که همچنان درگیر روند نزولی است و تا زمانی که خط روند نزولی در اندیکاتور RSI محفوظ باشد نمی‌توان به تغییر فاز اصلاحی سهم امیدوار بود. اما اکنون قیمت 175 تومان در فیبوی 0.38 بسط موج‌های قبلی WX تارگت اصلی اصلاح قیمت می‌باشد که همزمان با حمایت هندسی سهم انطباق دارد.
از سویی دیگر در صورت برگشت قیمت در همین محدوده‌ها مقاومت جدی سهم بر روی 330 تومان خودنمایی می‌کند می‌تواند مانع اصلی رشد بیشتر قیمت باشد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد