روند صعودی شبندر ادامه خواهد داشت؟

روند صعودی شبندر ادامه خواهد داشت؟

شبندر امروز 7 فروردین 99 را با صف فروش آغاز کرد و با اینکه طی بازار روبار هم صف فروش سهم جمع شد، اما هربار با فشار فروشندگان دوباره به صف فروش رسید. روند صعود شبندر ادامه خواهد یافت؟

به گزارش نبض بورس، شبندر امروز 7 فروردین 99 را با صف فروش آغاز کرد و با اینکه طی بازار روبار هم صف فروش سهم جمع شد، اما هربار با فشار فروشندگان دوباره به صف فروش رسید و تا پایان بازار صف فروش سهم باقی ماند و در پایان با معامله نزدیک به 33 میلیون برگه سهم و پایانی منفی 1.9 درصد بسته شد.

شبندر به صعود خود ادامه خواهد داد؟

شبندر از کف تاریخی خود در 1740 تومان در گام اول تا فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 2300 تومان را ریکاور کرده است و پس از آن با اندکی استراحت دوباره روند صعودی خود را در پیش گرفته است و در صدد رسیدن به فیبوی 0.38 اصلاح اخیر در 3400 تومان می‌باشد و تا زمانی که خط روند صعودی محفوظ بماند سهم شانس رسیدن به آن را دارد
در غیر این صورت قیمت بار دیگر می‌تواند تا محدوده‌ی 2300 تومان در فیبوی 0.23 اصلاح اخیر پایین بیاید از این خرید در این محدوده تا زمانی که اصلاح سهم پایان نیافته می‌تواند با ریسک کاهش قیمت مواجه شود و خرید منطقی در محدوده 2300 تومان دوباره توصیه می‌شود.


 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد