حاشیه‌های بورس امروز / به محدوده حمایت رسیدیم؟

حاشیه‌های بورس امروز / به محدوده حمایت رسیدیم؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از نیم درصد افت کرد و به یک میلیون و 262 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، روزهای ابتدایی معاملات 1400 هم با روندی فرسایشی و نزولی طی می‌شود و امروز نیز شاخص کل و شاخص هم‌وزن روندی نزولی داشتند. اما معاملات امروز نحرکات مثبتی هم داشت و نمادهایی چون شستا و کچاد به مدار مثبت بازگشتند.

کارشناسان عقیده دارند شاخص کل به محدوده حمایتی خود رسیده و همین موضوع باعث می‌شود ادامه معاملات این هفته از بازار سهام مثبت باشد. اما از طرفی احتمال کاهش قیمت دلار در جریان مذاکرات روز سه‌شنبه برای بازار سهام و سهامداران وجود دارد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر منفی و نمادهای شستا و کچاد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند.

شاخص کل فرابورس اما امروز روندی مثبت داشت و همین موضوع امیدها را نسبت به معاملات فردا افزایش داده است.

در بازار امروز گروه‌های فراورده نفتی، فلزات اساسی و بانک‌ها گروه‌های برتر صنعت شدند و نمادهای پالایشی، شپنا و دارا یکم نیز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

در جریان معاملات امروز 105 نماد مثبت بودند که این عدد رشد قابل توجهی نسبت به دیروز محسوب می‌شود و حدود 400 نماد نیز در جریان معاملات امروز روندی نزولی داشتند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد