بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ شستا صدر ارزش معاملات را پس گرفت

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ شستا صدر ارزش معاملات را پس گرفت

امروز معامله‌گرها 360میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و...

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع بیش از 10هزار و 700میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «وهنر»، «برکت»، «خودرو» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 360میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، گروه توسعه هنر ایران پس از معاملاتی به ارزش 220میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تامین سرمایه امین پس از بازگشایی 3.9درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که 920میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 880میلیارد تومانی دوم شد و « خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 22درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران معامله شد، 10نماد برتر سهم 16.6درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 16سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 66 نماد نخست اختصاص داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد