جدیدترین قیمت پراید در بازار / قیمت‌ها تا شب عید تغییر می‌کند؟

جدیدترین قیمت پراید در بازار / قیمت‌ها تا شب عید تغییر می‌کند؟

ثبات قیمت ارز روند بازار خودرو را با ثبات‌تر کرده است. در شش ماه گذشته به دلیل نوسان قیمت دلار قیمت خودروها نیز نوسان شدیدی داشت و فروشندگان مدام در حال فسخ معاملات‌شان بودند. حالا نایب ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید بازار خودرو هفته آینده هم آرامش دارد و دیگر معاملات مثل سابق فسخ نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار خودرو محلی برای مصرف‌کنندگان واقعی شده است. دیگر در این بازار خبری از دلالان خودرو نیست. به گفته نایب ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، وضعیت بازار خودرو هفته آینده هم آرامش دارد و خودرو دیگر بازاری برای دلال‌بازی نیست.

نعمت الله کاشانی‌نسب معتقد است که دلال‌های خودرو دیگر پایشان به بازار خودرو باز نمی‌شود و خودرو نمی‌خرند، چرا که آنها هم به ثبات قیمت خودرو مطمين شدند.

آیا به دلیل نوسان قیمت دلار در شب عید معاملات خودرو از سوی خریدار و فروشنده فسخ می‌شود؟ به گفته ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، برخی مصرف‌گنندگان از شهرهای دور و نزدیک برای خرید خودرو به بازار تهران مراجعه می‌کنند که اکثر آنها هم مصرف‌کنندگان واقعی هستند. به دلیل نوسان اندک قیمت دلار معاملات مثل گذشته فسخ نمی‌شود.

قیمت پراید 110 میلیون تومان

با نوسان قیمت دلار قیمت انواع خودروها هم اندکی گران شد. قیمت خودرو در هفته دوم اسفند چقدر نوسان داشت؟ کاشانی‌نسب به تجارت‌نیوز گفت: در هفته دوم اسفند قیمت انواع خودرو نوسان اندکی داشت. به عنوان مثال پراید 131 با دو میلیون تومان افزایش به قیمت 110 میلیون تومان رسید. در هفته مورد اشاره نرخ ارز تقریبا ثابت بود و همین مسيله باعث شد که قیمت خودرو نوسان شدیدی نداشته باشد.

هفته گذشته نعمت الله کاشانی‌نسب، نایب ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «تنور بازار خودرو در شب عید مثل هر سال داغ نیست. قیمت‌ها در روزهای گذشته ثابت بوده. اما همچنان بازار خودرو بدون مشتری است.»

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت خودرو در اسفند / مردم خودروی خارجی نمی‌خرند!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد