روز پرنوسان برای بازار بورس

روز پرنوسان برای بازار بورس

بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 166 هزار واحد افزایش یافت، اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و 159 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایسنا: بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 166 هزار واحد افزایش یافت اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و 159 هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با 3362 واحد افزایش رقم یک میلیون و 160 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با 115 واحد افزایش به رقم 383 هزار و 942 واحد رسید.

معامله‌ گران این بازار 873 هزار معامله به ارزش 53 هزار و 363 میلیارد ریال انجام دادند.

بانک ملت، ایران خودرو، گروه مپنا، بانک تجارت و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به دیگر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با 59 واحد کاهش به رقم 17 هزار و 660 واحد رسید.

در این بازار 439 هزار معامله به ارزش 19 هزار و 24 میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پلیمر آریاساسول، تولید نیروی برق دماوند و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی زاگرس و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد