شناسایی 6 دستگاه کارت گرافیک ماینر از یک اتوبوس در تبریز

شناسایی 6 دستگاه کارت گرافیک ماینر از یک اتوبوس در تبریز

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت:ماموران ایست بارزسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور ”میاندوآب- تبریز” به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

به گزارش بورس نیوز، فخرالدین رستم‌پور، فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: ماموران ایست بارزسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور ”میاندوآب- تبریز” به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.


  • بیشتر بخوانید:کشف 39 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سیرجان

وی افزود: پس از توقف خودرو و بارزسی از آن تعداد 6 دستگاه کارت گرافیک ماینر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از برق و نگهداری دستگاه تولید ارز دیجیتال در یکی از روستا‌های شهرستان، ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر و در ادامه موفق به کشف و ضبط 12دستگاه کارت گرافیک ماینر شدند.

سرهنگ رستم‌پور با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه چهار میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در رابطه با این عملیات‌ها یک دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف و 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اظهار داشت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، نیاز به مصرف برق زیادی داشته و بنابراین افراد سودجو که با استفاده از انشعاب غیرمجاز برق، اقدام به فعالیت غیرقانونی کنند با برخورد قاطع و قانوپی پلیس روبرو خواهند شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد