پایان بورس امروز 29 خرداد 1400 / بورس بعد از نتیجه انتخابات چگونه تمام شد؟

پایان بورس امروز 29 خرداد 1400 / بورس بعد از نتیجه انتخابات چگونه تمام شد؟

امروز 29 خرداد، بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات به کارخود پایان داد و در نهایت 194 نماد در صف فروش قفل بودند و 69 نماد در صف خرید قرار گرفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز،امروز بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی به کار خود پایان داد و در نهایت 194 نماد در صف فروش قفل بودند و 69 نماد در صف خرید قرار گرفتند. شاخص کل بورس هم امروز با 14 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 161 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز بر خلاف روزهای گذشته 1٫25 درصد رشد را ثبت کرد و شاخص کل هم‌وزن هم با رشد ناچیز حدود نیم درصد همراه شد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با 206 واحد مثبت در محدوده 370 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم در نهایت به حدود پنج هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از 8٫1 میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب 482 هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از چهار هزار و 900 میلیارد تومان داد و ستد کردند، این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز 3,665 میلیارد تومان بود.

امروز نمادهای «فارس»، «شستا» و «فولاد» موثرترین سهم‌های بازار با تاثیر مثبت در شاخص کل بورس بودند. بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»، «ولکار» و «شپنا» ثبت شد.

«تاپیکو»، «شفن» و «وبملت» بیشترین خالص خرید حقیقی‌ها و «شپنا»، «فولاد» و «وملل» بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها در روز جاری بوده است.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد