توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

دکتر بهزاد شیری، نایب‌ريیس هیات مدیره و مدیرعامل پست‌بانک ایران، در چهارمین جلسه هیات عامل این بانک، با قدردانی از...

به گزارش برنا به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک، مدیرعامل پست‌بانک ایران با تاکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار به‌عنوان بزرگ‌ترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارايه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجی‌های استاندارد از خدمات ارايه‌شده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران تاکید کرد.

مدیرعامل پست‌بانک ایران تصریح کرد: 80 درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاه‌های خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترس‌تر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارايه خدمات از طریق درگاه‌های نوین تقویت شود.

در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیات‌مدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایه‌گذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور ريیس اداره کل روابط در خصوص قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجه‌های بانکی، پیاده‌سازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارايه کردند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد