نگاهی به عملکرد ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم / افزایش تولید 612هزار مگاوات ساعتی بجهرم در اردیبهشت ماه

نگاهی به عملکرد ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم / افزایش تولید 612هزار مگاوات ساعتی بجهرم در اردیبهشت ماه

توسعه مولد نیروگاهی جهرم در دومین ماه سال 1400، یک میلیون و 450هزار مگاوات ساعت انرژی تولید و یک میلیون و 406هزار مگاوات ساعت به فروش رساند.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ مجموع تولید توسعه مولد نیروگاهی جهرم در اردیبهشت ماه، با افزایش حدود 612هزار مگاوات ساعت نسبت به فروردین، به حدود یک میلیون و 450هزار مگاوات ساعت رسید. همچنین این رقم نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته 18درصد افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است بیش از 726هزار مگاوات ساعت از تولید اردیبهشت ماه توسعه مولد نیروگاهی جهرم مربوط به آمادگی تولید انرژی الکتریکی و 723هزار مگاوات ساعت مربوط به انرژی الکتریکی این شرکت بود.

در اردیبهشت ماه، توسعه مولد نیروگاهی جهرم حدود یک میلیون و 406هزار مگاوات ساعت از تولید خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود 41میلیارد تومان کسب کرد. گفتنی است مقدار فروش «بجهرم» نسبت به فروردین امسال، 68درصد و نسبت به اردیبهشت سال گذشته حدود 19درصد افزایش یافته است. همچنین نرخ فروش تولیدی‌های توسعه مولد نیروگاهی جهرم نیز در اردیبهشت ماه با افزایش مواجه شد. به این ترتیب قیمت هر مگاوات ساعت از آمادگی تولید انرژی الکتریکی این شرکت با رشد 90درصدی به 13هزار و 261 تومان و قیمت انرژی الکتریکی با 13درصد رشد به 45هزار و 989تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد