مردادماه سخت فولاد مبارکه با قطعی‌ های سراسری برق کشور / کسب درآمد 9هزار میلیارد تومانی فولاد در مرداد ماه

مردادماه سخت فولاد مبارکه با قطعی‌ های سراسری برق کشور / کسب درآمد 9هزار میلیارد تومانی فولاد در مرداد ماه

فولاد مبارکه اصفهان در مرداد ماه سال 1400، 400هزار تن از محصولات مختلف تولید و 440هزار تن به فروش رساند. همچنین درآمد عملیاتی فولاد مبارکه با کاهش 22درصدی مواجه شد....

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛  گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان که توسط این شرکت منتشر شد، نشان از ادامه افت تولید، فروش و درآمد عملیاتی این شرکت در مرداد ماه دارد.

در مرداد ماه 1400، فولاد مبارکه 440هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود هشت هزار و 940میلیارد تومان کسب کرد. از طرف دیگر مقدار فروش فولاد مبارکه نسبت به تیر ماه، 29درصد کاهش یافته است. همچنین درآمد عملیاتی فولاد مبارکه افتی 22درصدی را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است اما این رقم نسبت به مرداد ماه 99 رشد چشمگیر 108درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است بیشتر از نیمی از فروش مرداد ماه فولاد مبارکه، مربوط به محصولات گرم این شرکت بود و محصولات سرد، 30درصد فروش فولاد مبارکه را به خود اختصاص دادند.

مجموع تولید فولاد مبارکه اصفهان در مرداد ماه، با کاهش 12درصدی نسبت به تیر ماه، به حدود 400هزار تن رسید. همچنین این رقم نسبت به مرداد ماه سال گذشته 35درصد کاهش پیدا کرده است.

نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه نیز در مرداد ماه دستخوش تغییراتی بود. نرخ محصولات گرم فولاد با هشت درصد افزایش مواجه شد. همچنین نرخ محصولات پوشش‌دار به بیش از 24میلیارد تومان رسید. همچنین نرخ محصولات سرد فولاد 6درصد و محصولات پوشش‌دار چهار درصد افزایش پیدا کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد