سهامداران بانک ملت بخوانند (8اردیبهشت) / حجم معاملات مشکوک به ابطال

سهامداران بانک ملت بخوانند (8اردیبهشت) / حجم معاملات مشکوک به ابطال

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد 5.6درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد 5.6درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«وبملت» معاملات امروز خود را متعادل آغاز کرد و پس از دقایقی به صف خرید سنگینی نشست. طولی نکشید که این صف عرضه شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. اما در ساعت پایانی بازار دوباره به صف خرید نشست و آخرین روز هفته را با صف خرید ترک کرد. گفتنی است بیشترین ورود پول افراد حقیقی با 90میلیارد تومان نیز به نام این نماد ثبت شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد 4,500ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 6درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 540میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 4,490ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود 242میلیارد تومان رسید. همچنین 92درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 594میلیون برگه سهم (55درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 484میلیون سهم (45درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. گفتنی است که مجموع برگه سهم‌هایی که در سایت tsetmc ثبت شده است با حجم معاملات فاصله زیادی دارد و احتمال دارد بخشی از معاملات این نماد در حال ابطال باشد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد