آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد

آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد

درمجموع معاملات ذوب آهن می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از 3 برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن هفته منتهی به 9 مهر را عکس یک ماه گذشته، تقریبا باقدرت آغاز کرد تا شاید روند نه‌چندان مطلوبی که طی چند هفته گذشته تجربه کرده بود را جبران کند.

درمجموع معاملات این شرکت می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از 3 برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.

تیرآهن

در سبد تیرآهن عرضه‌شده در بورس‌کالا تنها «تیرآهن 14 و 18» و «تیرآهن بال‌پهن 14» وجود داشت که 5 هزار و 106 تن عرضه را در این قسمت شاهد بودیم که تقاضایی در حدود 13 هزار و 409 تن برای این کارخانه به ثبت رسید، ولی میزان معاملات کاملا باعرضه‌ها همخوانی داشت و درآمدی 73 میلیارد و 397 میلیون تومان را از این بخش به دست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به 9 نوبت عرضه این شرکت به میزان 8 هزار و 970 تن عرضه اشاره کرد که 8 نوبت آن به معامله ختم شد.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بالغ‌بر 10 هزار و 465 تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای 4 هزار و 485 تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به 64 میلیارد و 685 میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه عدد 6 هزار تنی را به نمایش گذاشت اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از 10 هزار تن به نسبت معامله بیشتر بود بااین‌حال از چنین حجم ثبت‌شده معامله‌ها، 82 میلیارد و 339 میلیون تومان برای این شرکت درآمدزایی شد.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش 2 هزار و 225 تن معامله را دو نوبت ثبت کرد و درآمدزایی ذوب‌آهن از این بخش بیش از 33 میلیارد و 640 میلیون تومان بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد