امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود

امروز واردات خودرو تعیین تکلیف می‌شود

طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز چهارشنبه 26 آبان ماه؛ طرح مجلس در خصوص واردات مدیریت شده خودرو برای تنظیم بازار و تنظیم عرضه و تقاضا و پاسخ به مطالبات مردم در حوزه تنظیم‌گری بخش خودرو، در دستور کار مجلس قرار دارد به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت:  ماده 4 این طرح از مجلس  دهم و پس از ایرادهای شورای نگهبان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح و ایراداهای مورد نظر شورای نگهبان مرتفع شد.

حجت اله فیروزی افزود: این طرح مدتی قبل به تصویب نمایندگان مجلس رسید و پس از ارسال به شورای نگهبان برای تایید، این شورا دو ابهام دقیق را در مصوبه مجلس شناسایی کرد و برای رفع ابهام به مجلس باز گرداندند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اکنون این ابهام‌ها توسط کمیسیون صنایع و معادن مرتفع شده و امروز برای تصویب و تامین نظرات شورای نگهبان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: دو ابهامی که شورای نگهبان در خصوص مصوبه مجلس شناسایی و برای رفع به مجلس اعلام کرد، مربوط به منشا ارز خارجی برای واردات خودرو و اختیاری که مجلس به دولت برای تصویب مقررات مکمل قانون داده بود، است.

فیروزی اظهار کرد:  این دو ابهام باید مرتفع می‌شد که خوشبختانه این ابهام‌ها شفاف سازی و رفع شده و امیدواریم با رای قوی و بالای مجلس، این مصوبه نهایی و با تایید شورای نگهبان اجرایی شود.

*خبرنگار: پروین خدادادی

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد