کدام نمادها در صف افزایش سرمایه هستند؟

کدام نمادها در صف افزایش سرمایه هستند؟

برخی از نمادها بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سامانه کدال در صف موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده برای افزایش سرمایه هستند. اما این نمادها کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سامانه کدال، نمادهای وخاور، زبینا، همراه و وثوق در انتظار افزایش سرمایه هستند.

شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور، شرکت بانک خاورمیانه و شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص افزایش سرمایه منتظر موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده هستند.

بانک خاورمیانه (وخاور) پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و 500 میلیارد به مبلغ دو هزار و 400 میلیارد تومان، از محل سود انباشته به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات که در تاریخ 10 اسفند 99 به تصویب هیيت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

برای نماد زبینا (شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور) افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 40 میلیارد به ‌364 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در تاریخ 10 اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

نماد همراه پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و 900 میلیارد به مبلغ 5 هزار و 520 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از فرصت قانونی در تاریخ 21 دی به تصویب هیيت مدیره رسیده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری وثوق امین بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 27 آبان 99 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 17 میلیارد به ‌مبلغ 25 میلیارد از محل سود انباشته در تاریخ 11 اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

 

مطالعه بیشتر: کدام نمادها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد