هکرها 600میلیون دلار رمزارز دزدیدند

هکرها 600میلیون دلار رمزارز دزدیدند

در بزرگترین سرقتی که تاکنون در دنیای فاینانس غیرمتمرکز روی داده است، هکرها حدود 600 میلیون دلار رمزارز را از پروتکلی معروف به پلی نت ورک که به کاربران اجازه می دهد توکنها را در بلاک چینهای متعدد مبادله کنند، دزدیدند.

ایسنا: در بزرگترین سرقتی که تاکنون در دنیای فاینانس غیرمتمرکز روی داده است، هکرها حدود 600 میلیون دلار رمزارز را از پروتکلی معروف به پلی نت ورک که به کاربران اجازه می دهد توکنها را در بلاک چینهای متعدد مبادله کنند، دزدیدند.

پلی نت ورک در نامه ای که در توییتر ارسال کرد، اعلام کرد دهها هزار نفر از این سرقت متضرر شدند. حدود 33 میلیون دلار رمزارز تتر که بخشی از این دزدی بود، توسط صادرکننده تتر بلوکه شده و مانع دسترسی هکرها به رمزارز مسروقه شده است.

اسلومیست، محقق امنیتی اعلام کرد ایمیل، آدرس آی پی و دستگاه اثر انگشت هکر سارق را پیدا کرده است و این سرقت احتمالا یک حمله از پیش برنامه ریزی شده، سازمان یافته و تدارک دیده شده بوده است. چانگنگ ژايو، مدیرعامل باینانس در توییتر اعلام کرد صرافی های رمزارز از جمله باینانس به کمک پلی نت ورک شتافته اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تام رابینسون، هم موسس شرکت الیتیک در ایمیلی اعلام کرد هکر سارق استفاده از صرافی های غیرمتمرکز را برای تبدیل رمزارزهای به سرقت رفته به داراییهای دیگر آغاز کرده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد