هدف گذاری کمی تولید در شستا را برای مولدسازی سرمایه ها ماهانه رصد می کنم

هدف گذاری کمی تولید در شستا را برای مولدسازی سرمایه ها ماهانه رصد می کنم

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سرمایه های شستا بین نسلی است تاکید کرد هدف گذاری های کمی تولید...

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ محمد هادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه 22 تیر) در همایش سراسری مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اظهار داشت: ما باید در یک صحنه و ابزار جهانی رقابت کنیم که تنها راهکار اساسی ما دانش بنیان کردن تولید است؛ باید بتوانیم به سرعت سطح فناوری تولیدات خود را با سطح روز جهانی کوتاه کنیم که اگر اینگونه شد حتما بازارهای جهانی را برای خود حفط خواهیم کرد.

وی افزود: رشد سرمایه گذاری چندانی در دهه گذشته نداشته ایم؛ متاسفانه نرخ بیکاری زیادی داشته و نرخ تورم هم دو رقمی و بالای 20 درصد بوده است؛ تنها راه رفع مشکلات رشد تولید و بنیان کردن در علم و دانش و اقتصاد است.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید خصلت مردمی بودن کار اقتصاد را دنبال کنیم این در حالی است که باید رعایت منافع ذی نفعان را داشته باشیم و صرفه اقتصادی را هم پیگیری کنیم.

زاهدی وفا گفت: حتما باید شرکت های زیر مجموعه وزارت کار با اصول و موازین اقتصادی و مدیریتی رفتار کرده و اقدامات اجتماعی را هم دنبال کنند.

وی افزود: برای رشد در شرکت های شستا باید هدف گذاری کمی داشته و هر ماه آنرا بررسی و رصد کنیم؛ از مدیرعامل شستا خواستم برنامه ماهانه رشد و تولید و سرمایه گذاری به من بدهند.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در برخی از شرکت های شستا رشد 20 درصدی فروش محصولات داشته اند اما وضعیت سایر شرکت های شستا متفاوت است.

وی تصریح کرد: باید امکان هم افزایی در شستا و برقراری نظام شبکه و تکمیل حلقه های مختلف تولید و تکمیل و توزیع و مصرف داشته باشیم تا نیازی به ادغام افقی یا عمودی شرکت ها نداشته باشیم تا منافع به همگان برسد.

زاهدی وفا گفت: شرکت های شستا و سرمایه های آن متعلق به یک نسل نیست و باید همه اموال را مولد کنیم لذا رویکرد بین نسلی و مولدسازی سرمایه ها در تامین اجتماعی از اصول دیگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد