حرکت به سمت نوآوری‌هایی فراتر از دیفای در شبکه اتریوم

حرکت به سمت نوآوری‌هایی فراتر از دیفای در شبکه اتریوم

خالق و بنیانگذار اتریوم، معتقد است که استفاده از شبکه اتریوم باید از محدوده دیفای و ساخت توکن‌ها فراتر برود.

به گزارش بورس نیوز، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق و بنیانگذار اتریوم، معتقد است که استفاده از شبکه اتریوم باید از محدوده دیفای و ساخت توکن‌ها فراتر برود.

در گردهمایی انجمن اتریوم در کنفرانس EthCC در پاریس، بوترین اظهار داشت که حوزه دیفای به عنوان کاربرد اصلی شبکه اتریوم به اندازه کافی رشد کرده و اکنون زمان گسترش استفاده از این شبکه در حوزه‌های دیگر فرا رسیده است:

حرکت به سمت نوآوری‌هایی فراتر از دیفای، به معنای مخالفت با آن نیست، بلکه به معنای ترکیب خدمات مالی با خدمات غیرمالی است.

به عنوان مثال، بوترین معتقد است که اتریوم می‌تواند به تغییر شکل فضای رسانه‌های اجتماعی کمک کند. به گفته بوترین، پلتفرم‌های اجتماعی موجود بیش از حد در معرض سانسور قرار دارند و در عین حال، از کیفیت بیان بسیار پایینی نیز برخوردار هستند.

علاوه بر این، حاکمیت غیرمتمرکز (DeGov) می‌تواند یکی دیگر از کاربرد‌های شبکه اتریوم باشد. برای تقویت پذیرش اتریوم در این زمینه، حساب‌های این شبکه باید به پروفایل‌های کاملی تبدیل شوند.

در نتیجه، می‌توان گفت که بوترین در برنامه‌های پیشنهادی خود برای پذیرش گسترده اتریوم، به دنبال ادغام ابزار‌های مالی و غیرمالی با یکدیگر است.

در نهایت، بوترین اعتراف کرد که از وضعیت فعلی توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) ناامید شده است.

وی معتقد است که مردم عادی نیز باید بتوانند از این ابزار غیرمتمرکز پیشگامانه بهره‌مند شوند.


  • بیشتر بخوانید:
ایالات‌متحده، دومین مقصد بزرگ استخراج رمزارز

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد