بیشترین ارزش معاملات سهام (25آبان) / ارزش کل معاملات، به کمتر از چهار هزار میلیارد تومان سقوط کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام (25آبان) / ارزش کل معاملات، به کمتر از چهار هزار میلیارد تومان سقوط کرد

امروز معامله‌گرها 330میلیارد تومان سهام بورس اوراق بهادار تهران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط تعلق...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و 930میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «بورس»، «انرژی3»، «پاکشو»، «کالا» و «شفنح» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 330میلیارد تومان سهام بورس اوراق بهادار تهران دست به دست شد، سهام سایر اشخاص بورس انرژی پس از معاملاتی به ارزش 180میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه صنعتی پاکشو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (خودکفا) با رشد 10.4درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» تعلق داشت به طوری که 740میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 590میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز سه درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری پردیس معامله شد، 10نماد برتر سهم 30.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 33نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد