مهم‌ترین اخبار بورسی 25 خرداد قبل از شروع بازار

مهم‌ترین اخبار بورسی 25 خرداد قبل از شروع بازار

بازار سرمایه روز گذشته تحرکات متعادل‌تری را نسبت به یکشنبه 23 خرداد 1400 داشت. اما همچنان ارزش معاملات بورس روند کندی را طی می‌کند و در حدود سه هزار میلیارد تومان نوسان دارد. امروز چه اخباری بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سرمایه روز گذشته تحرکات متعادل‌تری را نسبت به یکشنبه هفته جاری داشت. اما همچنان ارزش معاملات بورس روند کندی را طی می‌کند و در حدود سه هزار میلیارد تومان نوسان دارد. کارشناسان بازار سرمایه ابهامات گسترده در بازار را عامل اصلی روند ناامید کننده در بازار می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند تا مشخص نشدن این ابهامات بازار حرکتی نخواهد داشت. دیروز (24 خرداد ) عمده نمادهای شاخص‌ساز بازار روند مثبتی را داشتند اما همچنان بیشتر از 70 درصد بازار در صف فروش قفل هستند.

_ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که این شرکت پس از تایید استفاده استخراج‌کنندگان از انرژی پاک دوباره بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت می‌پذیرد.

_ قیمت خودرو هرچند نسبت به هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است اما نرخ‌ها نسبت به 20روز گذشته رشد دو تا 9 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

_ ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی دیروز، 24 خرداد 1400 به 10 میلیون و 307 هزار تومان رسید. و 94 هزار تومان معادل 0٫99 صدم درصد رشد را داشت.

_ قیمت دلار در بازار آزاد دیروز، 24 خرداد خرداد ساعت 19، نسبت به دیروز کاهش یافت و 23 هزار و 973 تومان‌ معامله شد. صرافی‌های بانک‌ها هم روز گذشته، قیمت دلار را برای فروش 23 هزار و 574 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 23 هزار و 107 تومان خریداری می‌کنند.

_ در بازار طلای روز گذشته هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 69 هزار و 758 تومان قیمت خورد.

_ روز چهارشنبه 26 خرداد 1400 پنجمین عرضه اولیه امسال با نماد «ومدیر» راهی بازار می‌شود.

_ روز گذشته ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه هزار و 350میلیارد تومان رسید و حدود 120 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

_ عراقچی:بدون رفع نگرانی‌های مهم و تحقق اهداف کلیدی ایران، هیچ توافقی نخواهیم کرد

_ قیمت پایه محصولات پتروشیمیایی برای عرضه در بورس کالا براساس نرخ ارز 203266 ریال اعلام شد.

_ ريیس سازمان بورس اعلام کرد، مطالبه اصلی صنعت برق، اجرای مقررات است و کالاهای بورسی مشمول قیمت­‌گذاری دستوری نیستند

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد