اگر سهام شستا دارید، بخوانید(4اردیبهشت) / شستا به صف فروش کشیده شد

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(4اردیبهشت) / شستا به صف فروش کشیده شد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود سه درصد افت کرد و به عنوان دومین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل شناخته شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز کاری گذشته سرخ پوشید و 2.5درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده 1140تومان آغاز کرد. با این حال در نیمه دوم بازار داد و ستد‌ها در کمترین قیمت‌ها صورت گرفت و در نهایت منجر به صف فروش شد. این نماد بازار را با صف فروش 15میلیونی با ارزش 17میلیارد و 800میلیون تومانی ترک کرد. این نماد امروز به عنوان دومین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل ثبت شد(1031واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 11,230ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 54میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 11,280ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 61میلیارد تومان رسید. همچنین 58درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 42درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را افراد حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد