رشد 47 درصدی ترانزیت از بندر لنگه

رشد 47 درصدی ترانزیت از بندر لنگه

ريیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندر لنگه از رشد 47 درصدی ترانزیت کالا از این شهرستان در بازه زمانی دی...

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسف وطن خواه ريیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندر لنگه، از رشد 47 درصدی ترانزیت کالا از این شهرستان در بازه زمانی دی ماه 1401 الی پایان فروردین ماه 1402نسبت به مشابه سال قبل از آن خبر داد و گفت: شهرستان بندر لنگه یکی از شهرستان های مهم بندری در غرب استان هرمزگان است که با پیشینه درخشان در زمینه حمل ونقل جاده ای داخلی ترانزیت نقش موثری در کشور دارد.

ريیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندر لنگه افزود: با توجه به نقش بی بدیل ترانزیت، این اداره به مرزهای سرخس ،پیرانشهر ، باشماق ، پرویز خان ، جلفا، نوردوز، امیر آباد، بازرگان، اینچه برون ، دوغارون وکشورهای عراق، ترکیه، کشورهای عراق، جیکستان و آذربایجان ترانزیت خودرو دارد.

وطن خواه ادامه داد: تمدید، تعویض وصدور کارت هوشمند در این اداره 80 درصد دربازه زمانی دیماه 1401الی پایان فروردین 1402بیشتر نسبت به مشابه سال قبل آن بوده است همچنین در این بازه زمانی 7 درصد صدور ترافیک نیز نسبت به مشابه سال قبل آن رشد داشته است .

ريیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بندرلنگه اظهار داشت :در این شهرستان یک پایانه بار با17 شرکت حمل ونقل جاده ای کالاو یک پایانه مسافر با 5 شرکت ناوگان اتوبوسی و 2 شرکت سواری کرایه جابجایی مسافرین را به شهرستانهای بندر عباس وپارسیان واستانهای فارس ،بوشهر وخوزستان انجام می دهند.

این مقام مسيول اضافه کرد: در حوزه استحفاظی این شهرستان تعداد 3 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی حمیران، کنخ، باورد فعال هستند و 4 مجتمع دیگر در بخش مهران و بخش شیبکوه در حال ساخت وساز هستند که با بهره برداری از آنها خدمات بهتر و مناسب تری به کاربران جاده ای ارايه می گردد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد