سفرهای اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان

سفرهای اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان

ایلنا: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: زیربناهای لازم برای سفرهای زیارتی اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان با هماهنگی ستاد اربعین در...

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صفایی در حاشیه بازدید از بنادر خوزستان گفت: پروژه‌های خوبی در بنادر خوزستان تعریف شده که یکی از پروژه‌های توسعه‌ای در بندر اروندکنار است، بر این اساس بهره‌برداری از اسکله این بندر و محوطه‌سازی در دستورکار است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بندر چويبده تامین خواهد شد، اظهار داشت: در زمینه لایروبی و دسترسی بندر چويبده تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شده است، در این میان بندر شادگان از وضعیت تقریبا خوبی برخوردار است، این بندر پروژه‌ای به ارزش 80 میلیارد تومان در حال اجرا دارد که امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه درخصوص تردد دریایی بندر خرمشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های جدیدی نیز تعریف شده است، تصریح کرد: یکی از تصمیم‌های اتخاذ شده با هماهنگی ستاد اربعین، ایجاد زیربناهای لازم برای سفرهای زیارتی اربعین و عتبات عالیات از بنادر مسافری خرمشهر و آبادان است.

صفایی با بیان اینکه بنادر تابعه خوزستان ساماندهی خواهند شد تا شاهد رونق اقتصادی آنها باشیم، خاطرنشان کرد: از این طریق شرایط را برای اشتغال‌آفرینی و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم منطقه فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در بندر امام در دست ساخت است و در هفته دولت بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: در حوزه کالاهای اساسی ظرفیت‌های جدیدی در بندر امام ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد