سهام عدالت 120هزار متوفی به وراث واگذار شد

سهام عدالت 120هزار متوفی به وراث واگذار شد

سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت: تا کنون سهام عدالت 120هزار نفر از اموات به وراث منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت: تا کنون سهام عدالت 120 هزار نفر از اموات به وراث منتقل شده است.

حسین فهیمی، سخنگوی ستاد سهام عدالت در نشست خبری برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت درباره تعیین تکلیف 3 میلیون سهامدار متوفی سهام عدالت بیان کرد: این امر نیازمند مراجعه وراث به مراجع قضایی برای گرفتن گواهی حصر وارثت است. بسیاری از مشمولین در این مرحله هستند. تا به حال حدود 120هزار نفر مراجعه کرده اند و سهام متوفیان به وراث منتقل شده است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی تلاش کردیم مراجعه حضوری را از بین ببریم. وراث افراد متوفی در این مرحله امکان مشارکت در انتخابات شرکت‌های استانی سهام عدالت را نخواهند داشت. به استثنای بیش از 100 هزار نفری که اقدام کردند و سهام به وراثشان منتقل شده است.

او در ادامه در خصوص زمان بندی انتخابات هیيت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی اظهار کرد: مراحل انتخابات از نیمه اول اردیبهشت آغاز و تا نیمه اول خرداد ادامه خواهد داشت. برگزاری هر مجمع در هر استان در روز مشخص شده اطلاع رسانی خواهد شد.

فهیمی افزود: انتخابات مربوط به استان‌های تهران و البرز تفکیک شده است. مراحل ثبت سرمایه آن‌ها در قالب شرکت‌های سرمایه گذاری به صورت جداگانه در حال انجام است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد