رشد چهار درصدی خودرو در اولین روز هفته

رشد چهار درصدی خودرو در اولین روز هفته

خودرو، امروز در معاملات پایانی خود با رشد چهار درصدی، قیمت 1,777ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد 190میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «خودرو» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت ایران خودرو با رشد چهار درصدی، قیمت 1,777ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد 1,768ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 190میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 1,777ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خودرو، حقوقی‌ها بیش از دو میلیارد و 280میلون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 57هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از 882هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از 59هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون و 390هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز خودرو از رقم 33میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 97درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 170میلیون برگه سهم (90درصد) را اشخاص حقیقی و 19میلیون برگه سهم (10درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

ایران خودرو پس از دو روز سرخپوشی، مجددا به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد