خروج 12میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

خروج 12میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی قیمت 12,760ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت، به رقم 83میلیارد تومان نزدیک ش...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.  

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، در آخرین معاملات خود، عدد 12,650ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی بیش از 65میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,760ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقیقی‌ها حدود 12میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها، به بیش از 11هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و 190هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 9هزار واحد و حقوقی‌ها 382هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا، به رقم 83میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 80درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 20درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 62میلیون برگه سهم (94درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم (6درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا، با ثبت معاملات صعودی مجددا در مدار صعودی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد