چه خبر از کریپتولند؟ | وعده پرداخت تا آخر خرداد 1400

چه خبر از کریپتولند؟ | وعده پرداخت تا آخر خرداد 1400

27 اردیبهشت ماه سال جاری بود که طی خبری اعلام شد که سینا استوی مدیرعامل صرافی کریپتولند بازداشت شده است. این خبر موجی از نگرانی را در دل سرمایه گذاران کریپتولند ایجاد کرد. آخرین خبر درباره کریپتولند چیست؟

به گزارش نبض بورس، 27 اردیبهشت ماه سال جاری بود که طی خبری اعلام شد که سینا استوی مدیرعامل صرافی کریپتولند بازداشت شده است.

بعد از انتشار این خبر صرافی کریپتولند بسته شد و این مسيله موجی از نگرانی را در دل سرمایه گذاران در این صرافی ایجاد کرد. 

روز 28 اردیبهشت عباس آشتیانی ريیس کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: مردم نگران دارایی‌های دیجیتال خود نباشند. وی افزود: طبق شنیده‌ها و مذاکرات انجام شده دارایی دیجیتال مردم بعد از بررسی سوابق تراکنش‌ها و صحت تراکنش‌های سکوی کریپتولند به آن‌ها باز خواهد گشت.

سپس در 30 اردیبهشت ماه سال جاری سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی " کریپتولند " به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور ؛ مالباختگان این صرافی می توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته، به سایت گرداب ارايه کنند. 

9 خرداد ماه سال جاری بود که یک منبع آگاه در گفتگو با اقتصاد 24 در مورد سایت کریپتولند گفت: کاربران صرافی کریپتولند نگران نباشند. بازپرس پرونده اظهار کرده اند که ظرف ده روز سایت باز و از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

علیرغم این وعده در 19 خرداد ماه سال جاری خبری نشد تا اینکه دوباره کریپتولندی‌ها برای رسیدن به دارایی‌های خود در 23 خرداد 1400 مقابل دادسرای ویژه رسیدگی به جرايم اقتصادی تجمع کردند.  

بازپرس پرونده در آخرین تجمع کاربران صرافی کرپیتولند که روز یکشنبه 23 خرداد ماه انجام شد، وعده داد که تا آخر خرداد ماه پرداخت‌ رمزارز و دارایی کاربران آغاز خواهد شد.

آقای نریمانی ادامه داد: هرچند به طور قانونی می‌بایست پرونده، رسیدگی و سپس پرداخت‌ها آغاز می‌شد؛ اما بازگشت پول مردم خارج از این روند پرداخت خواهد شد. بنابراین مردم نگران نباشند.

آقای نریمانی گفت: این صرافی بالغ بر 150 هزار کاربر دارد و بیش از 40 هزار نفر در سایت گرداب تاکنون ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود:  تیم اطلاعات سپاه تلاش می‌کند که از نگرانی کاربران بکاهد و سینا استوی، مدیرعامل صرافی کریپتولند نیز در روند بازپرسی با مسيولان همکاری کرده است؛ بنابراین اولویت مسيولان این پرونده، پرداخت هرچه زودتر رمزارز و دارایی مردم است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد