بورس تهران عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیا شد

بورس تهران عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیا شد

بورستهران- ایرنا- سی و دومین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس‌های اروپا - آسیایی به صورت مجازی انجام و بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیيت مدیره فدراسیون برگزیده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت بورس تهران، سه‌شنبه (یکم تیر 1400) سی و دومین مجمع عمومی فدراسیون بورس های اروپا آسیایی (فیاس) به دلیل محدودیت‌های به‌وجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست، صورت‌های مالی سال 2020 مورد تایید قرار گرفت و عملکرد یک‌ساله دبیرخانه و کمیته ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش‌بینی شده سال 2021 مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت.

در پایان رای‌گیری برای یک دوره دو ساله هیات مدیره انجام شد که اعضای هیات مدیره بورس‌های مصر، قزاقستان، آتن، سیدنی، امان، مسقط، تهران، ارمنستان، عراق به عنوان اعضای اصلی، سپرده گذاری مصر و بانک توسعه و بازسازی اروپا به عنوان اعضای وابسته برگزیده شدند که از میان اعضای اصلی، بورس مصر به عنوان رییس هیات مدیره و بورس قزاقستان به عنوان نایب رییس هیات مدیره فیاس و همچنین از میان اعضای هیات مدیره، بورس آتن و بورس سیدنی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی انتخاب شدند.

همچنین فرابورس ایران،‌ بورس‌های قبرس، تاشکند و فلسطین به همراه سپرده‌گذاری ارمنستان به عنوان اعضای کمیته حسابرسی فیاس برای دو سال برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا،  بورس تهران در سال 98 و در نشست سالیانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا- آسیایی (فیاس)، بار دیگر به عضویت هیات مدیره این فدراسیون درآمد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد