کدام نمادها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

کدام نمادها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

با توجه به اطلاعیه‌ها در سامانه کدال، برخی از نمادها در انتظار افزایش سرمایه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، آگهی افزایش سرمایه نمادهای پخش، سیستم، زشریف، ساینا، کایتا، ختراک در سامانه کدال ثبت شده است.

افزایش سرمایه 810 درصدی نماد «پخش» روز گذشته ( نهم اسفند) مورد تایید حسابرس قرار گرفت. از مبلغ 95 میلیارد به 864 میلیارد تومان افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور تامین سرمایه در گردش، اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی‌ها، کاهش ریسک مالی ارايه می‌شود.

شرکت همکاران سیستم (نماد سیستم) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ پنجم بهمن 99 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 18 بهمن 99 افزایش سرمایە شرکت از مبلغ 126 میلیارد به ‌مبلغ 170 میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ نهم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

نماد زشریف ( کشت و صنعت شریف آباد) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه 15 دی 99 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ پنجم بهمن افزایش سرمایە شرکت از مبلغ 52 میلیارد به‌ مبلغ 240 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در تاریخ ششم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

مجوز افزایش سرمایه 500 درصدی نماد «ساینا» که 350 درصد آن از محل مطالبات و آورده نقدی و 150 درصد انباشته است صادر شد.
همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 60 میلیارد به مبلغ 85 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدت دو سال به هیيت مدیره تفویض نماید تا هیيت مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.

شرکت ایتالران با نماد کایتا افزایش سرمایه را ثبت کرد.
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ 29 مرداد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 15 شهریور افزایش سرمایە شرکت از مبلغ 1/5 میلیارد به‌مبلغ 20 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ نهم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران (ختراک) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ 19 مهر 99 و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده 17 مهر 98 و صورت‌جلسه هیيت مدیره مورخ سوم آبان با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 56 میلیارد به‌ مبلغ 91 میلیارد، تعداد 334 میلیون سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد 15 میلیون سهم 1000 ریالی برای پذیره نویسی عمومی از تاریخ 11 اسفند 99 تا 10 فروردین 1400 عرضه میگردد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد