اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی و بانک ها

اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی و بانک ها

ريیس‌کل‌ بانک مرکزی در ادامه به اجرای سند اصلاح نظام بانکی در بانک مرکزی خبر داد و با اشاره به سه بال این سند گفت:...

علی صالح آبادی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مسایل اقتصادی و ظرفیت های اقتصادی و تولیدی ویژه این استان اظهار کرد: حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استان‌ها با توجه به شرایط کشور بیشتر شده است و بانک مرکزی این رویه را با شدت و جدیت دنبال می‌کند.

ريیس‌ کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اجتناب‌ناپذیر بود، گفت: تبیین این اقدام مهم دولت و مقابله با قاچاق کالا برای مردم حتما لازم و ضروری است.

صالح‌آبادی با اشاره به ضرورت تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و هدایت صحیح اعتبارات بانکی به بخش تولید گفت: حمایت جدی شبکه بانکی از تولید صادرات محور و بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

ريیس‌کل‌ بانک مرکزی در ادامه به اجرای سند اصلاح نظام بانکی در بانک مرکزی خبر داد و با اشاره به سه بال این سند گفت: اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی و بانکها، اصلاح رابطه بانک مرکزی با بانکها و اصلاح رابطه بانک ها با مشتریان از اجزای مهم این سند به شمار می روند و بانک مرکزی اصلاح این روابط را به طور جدی پیگیری می کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد