رونمایی از 10 محصول جدید شرکت نفت ایرانول

رونمایی از 10 محصول جدید شرکت نفت ایرانول

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 10 محصول جدید شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.


به گزارش بورس نیوز، در سال جهش تولید به منظور تکمیل سبد کالای ایرانول و افزایش سهم بازار و در راستای استراتژی این شرکت، 10 محصول جدید با تکنولوژی بالا و قابل رقابت از لحاظ کیفیت در حد و اندازه بازار‌های جهانی، تولید و به بازار عرضه شد.

ایرانول یونا روغن موتور بنزینی، ایرانول 12000، ایرانول یورو دیزل روغن موتور دیزلی تمام سینتتیک، ایرانول موتور و روغن موتورسیکلت بنزینی چهار زمانه، ایرانول هنزا 2 روغن موتور دریایی دو زمانه، ایـرانـول ATF SP-IV روغن دنده اتوماتیک خودرو و ایـرانـول COOLMAX سیال خنک کننده ـ ضد یخ و ضد جوش، از جمله محصولات موتوری هستند که روزگذشته (25 بهمن) رونمایی شدند این محصولات به ترتیب به منظور مصرف در خودرو‌های بنزینی، دیزلی سنگین دارای استاندارد آلایندگی EURO 5، موتور سیکلت بنزینی چهار زمانه و غیر اتوماتیک، قایق‌های موتوری، روغن دنده اتوماتیک برای خودرو‌های سواری ژاپنی و کره‌ای و ضد یخ برای خودرو‌های سبک و سنگین کاربرد دارند.

سه محصول گریس لیتیوم RES Lubril 00، روغن محافظ ورق فولاد RES PTO 25 و گریس لیتیوم کمپلکس RES Li-Complex نیز جز محصولات صنعتی هستند که به ترتیب جهت استفاده در صنایع فولاد، سیمان و خـودروسـازی، محافظت از ورق های فولادی در بـرابـر زنگ زدگی، مـعـادن و یاتاقان‌های چرخش در انواع خودرو‌های سـبک و سـنـگـیـن کاربرد دارند.

گفتنی است؛ شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استاندارد‌های جهانی و تنوع در محصولات، مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عرضه تمام محصولات شرکت نفت ایرانول در بورس کالا و انرژی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد