آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 16 بهمن 99 چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 16 بهمن 99 چقدر بود؟

دیروز، قیمت دلار پس از چهار روز نوسان در کانال 24 هزار تومانی به محدوده پایین‌تر سرازیر شد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 16 بهمن 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز دلار 420 تومان از ارزش خود را از دست داد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 16 بهمن 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: دیروز، قیمت دلار پس از چهار روز نوسان در کانال 24 هزار تومانی به محدوده پایین‌تر سرازیر شد. روز چهارشنبه، اسکناس آمریکایی، 420 تومان از ارزش خود را از دست داد و ساعت 3 بعدازظهر به بهای 23 هزار و 980 تومان رسید. به گفته فعالان افت قیمت دلار تحت تاثیر چند اتفاق سیاسی قرار داشت.

از یکسو، معامله‌گران تصور می‌کردند،‌ با مذاکره مقامات ایرانی و عراقی، گشایشی برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده، ممکن است رخ دهد؛ به گزارش «ایلنا» دیروز دکتر همتی ريیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با دکتر سالم چلبی مدیرعامل بانک تجارت عراق دیدار کرد و روش‌های استفاده از منابع بانک مرکزی در این بانک عراقی مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در کنار این مذاکرات با طرف کره‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده هم چنان ادامه دارد. ريیس‌کل بانک مرکزی و ريیس‌جمهور در هفته‌های اخیر عنوان کرده‌اند که با آزادسازی پول‌های بلوکه شده، قیمت دلار می‌تواند به کمتر از 20 هزار تومان نیز برسد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد