کشف 2480 دستگاه ماینر غیرمجاز در آبیک

کشف 2480 دستگاه ماینر غیرمجاز در آبیک

فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: 2 هزار و 480 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از داخل یک شرکت صنعتی واقع در شهر خاکعلی از توابع این شهرستان کشف و ضبط شد.

ایرنا: فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: 2 هزار و 480 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از داخل یک شرکت صنعتی واقع در شهر خاکعلی از توابع این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: پیرو خبری از سوی منابع و و مخبرین اداره اطلاعات سپاه شهرستان آبیک مبنی بر فعالیت غیرقانونی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در داخل یک شرکت واقع در شهر خاکعلی مراتب در دستور کار ماموران سپاه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با کمک عوامل اداره برق این شهرستان از این شرکت بازدید به عمل آمد و مشاهده شد که 2 هزار و 480 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این واحد قرار دارد که پس از ضبط تمامی آن‌ها واحد تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرهنگ پاسدار صادق پور با بیان اینکه در جریان کشف این دستگاه‌ها چهار نفر نیز دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان این پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده و همگی با قرار وثیقه اکنون آزاد هستند.

این مسوول بیان داشت: قرار شده تا صدور حکم نهایی، دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در این واحد نگهداری شوند و کسب تکلیف لازم از سوی مراجع قضایی صورت پذیرد.

در یک ماه گذشته بیش از 8500 دستگاه استخراج غیر مجاز رمز ارز توسط ضابطین اطلاعات سپاه استان قزوین در نقاط مختلف نقاط استان قزوین کشف شده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد