"وآذر" فردا بازگشایی می شود/برگزاری مجمع فوق العاده "کاما"، "شدوص"

"وآذر" فردا بازگشایی می شود/برگزاری مجمع فوق العاده "کاما"، "شدوص"

بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز دوشنبه مورخ 29 شهریورماه اعلام شد.

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت موتورسازان‌تراکتورسازی‌ایران "خموتور" با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

توقف نماد "وآذر " به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری‌توسعه‌آذربایجان "وآذر" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد‌های "لوتوس"، "ثاخت" و "دسبحان"به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان "لوتوس"، بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان "ثاخت" وسبحان دارو "دسبحان" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند. نماد‌های مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "کاما"، "شدوص"

نماد معاملاتی شرکت‌های باما "کاما" با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه و عدم تصویب افزایش سرمایه و دوده صنعتی پارس "شدوص" با توجه به لغو مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "لپارس"

نماد معاملاتی شرکت کارخانجات پارس الکتریک "لپارس" با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری 794324 مورخ 1400/06/28، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می‌باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "دسبحان"، "ثاخت"

نماد معاملاتی شرکت‌های سبحان دارو "دسبحان"، بین المللی توسعه ساختمان "ثاخت" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "لبوتان"، "ثبهساز"، "وآذر"

نماد معاملاتی شرکت‌های گروه صنعتی بوتان "لبوتان"، بهساز کاشانه تهران "ثبهساز"، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان "وآذر" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد