قیمت خودرو امروز 10 شهریور / ادامه روند کاهشی در بازار خودرو

قیمت خودرو امروز 10 شهریور / ادامه روند کاهشی در بازار خودرو

قیمت خودروها در بازار روز سه‌شنبه برای دومین روز پیای با کاهش قیمت همراه بود. قیمت خودروهای پژو، تیبا و سمند با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار روز سه‌شنبه قیمت‌ها در بازار خودرو برای دومین روز پیاپی با کاهش قیمت همراه بود.

قیمت خودرو دنا معمولی به 325 میلیون تومان رسید. تیبا هاچ بک به 160 میلیون تومان و تیبا صندوقدار به 148 میلیون تومان رسید.

گرانی خودرو، مشتری‌ها را پراند

سعید موتمنی، ريیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو با نوسانات نرخ ارز، تغییر می‌کند این در حالی است که بازار خودرو هم اکنون در آرامش به سر می‌برد چراکه همزمان با افزایش نرخ خودرو تقاضا برای خرید آن کاهش یافته است.

ريیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه از زمانی که قیمت ارز از کانال 25 هزار تومانی عبور کرد، مشتری برای خرید خودرو به شدت کاهش یافت، تشریح کرد: با افزایش نرخ ارز، فروشندگان قیمت خودرو را بالا اعلام می‌کردند، در صورتی که مشتری برای آن وجود نداشت تا بر اساس معاملات قیمت واقعی را تعیین کنند.

این مقام مسيول تشریح کرد: در چند روز گذشته قیمت خودروها بیش از نرخ واقعی‌شان اعلام شد چرا که در این مدت خرید و فروشی در بازار انجام نشده بود که بر اساس آن قیمت مشخصی در بازار تعیین شود و در نتیجه نرخ‌ها کاذب بوده است.

مطالعه بیشتر: گرانی خودرو، مشتری‌ها را پراند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد