مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا خبر داد: عرضه 44 تن ام دی اف برای اولین بار در بورس کالا

مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا خبر داد: عرضه 44 تن ام دی اف برای اولین بار در بورس کالا

مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا از عرضه 44 تن ام دی اف برای اولین بار در بورس کالای ایران خبرداد.

اخبار شرکتها ؛ مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا، از عرضه ورق ام دی اف شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکتهای تابعه تاپیکو و شستا در بورس کالا برای اولین بار در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش شستا رسانه، منا ابروفراخ مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین با اعلام این خبر گفت: همانطور که در حوزه ورقهای فشرده چوبی، اولین تولید کننده ام دی اف در کشور بودیم در عرضه این محصول در بورس کالا نیز اولین شرکت در حوزه سلولزی و ام دی اف هستیم که توانستیم 44 تن از این محصول را روی تابلو بورس کالا ایران معامله نماییم.

ابروفراخ در ادامه تصریح کرد: این تازه ابتدای راه است و طی برنامه ریزی‏های صورت پذیرفته در روزهای آینده با توجه به پذیرش هر پنج شرکت تولیدی مجموعه در بورس کالا، شاهد عرضه بیشتر محصولات گروه از جمله تیشو و کاغذ بسته بندی نیز برای اولین بار در کشور باشیم.

وی با ابراز رضایت از مکانیزم عرضه ام دی اف شرکت صنایع چوب خزرکاسپین در بورس کالا افزود: به‌طورقطع جهت افزایش شفافیت به سمت گسترش این روش عرضه پیش خواهیم رفت و در عرضه‌های بعدی تلاش خواهیم کرد تا محصول تیشو دو شرکت حریر خوزستان و لطیف و محصول کاغذ بسته بندی دو شرکت چوکا و کاوه را نیز در بورس کالا عرضه کنیم.

مدیرعامل تاسیکو در انتها گفت: مزیت مهم این روش برای عرضه کننده، حاکم شدن مکانیزم عرضه و تقاضا و شفافیت بر معاملات گروه سلولزی است که مورد تاکید مدیرعامل محترم مجموعه شستا و تاپیکو است.

گروه صنعت سلولزی به عنوان تنها هلدینگ تخصصی در حوزه سلولزی با دارا بودن پنج شرکت مدیریتی در سه حوزه تیشو، کاغذ بسته بندی و اوراق فشرده (MDF و PVC) فعالیت کرده و مالکیت صد در صدی این هلدینگ متعلق به گروه نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو ) است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد