بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس (19آبان) / وبملت پس از بازگشایی، با استقبال حقیقی‌ها روبرو شد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس (19آبان) / وبملت پس از بازگشایی، با استقبال حقیقی‌ها روبرو شد

افراد حقیقی امروز 20میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام پالایش نفت اصفهان بو...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 20میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 630میلیارد تومان بود و اشخاص حقوقی 17درصد یعنی 810میلیارد تومان سهام خریدند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «خودرو و ساخت قطعات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «فولاد» و «برکت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «خبهمن» و «دلر» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان معادل 30میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک ملت با برتری 64میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 72نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 76نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 310میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 330میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد