بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز(12خرداد) / ورود پول حقیقی ها به فرآورده های نفتی در آخرین روز هفته

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز(12خرداد) / ورود پول حقیقی ها به فرآورده های نفتی در آخرین روز هفته

افراد حقیقی در بورس امروز 90میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بیمه و صندوق بازنشستگی و همچنین سهام...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 90میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 420میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 21درصد یعنی 730میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «فرآورده‌های نفتی» و  «محصولات غذایی و آشامیدنی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «بنو»، «وپاسار» و «بپاس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شپنا»، «غکورش» و «شپنا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بیمه تجارت نو حدود 100میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پالایش نفت اصفهان با برتری حدود 75میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 54نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 70نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 270میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 350میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد