سود 675ریالی برای هرسهم "دبالک"

سود 675ریالی برای هرسهم "دبالک"

شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه اعلام کرد برای هرسهم 675ریال سود محقق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1399، به سود عملیاتی 366میلیارد ریالی اشاره کرده است. در این گزارش سود خالص  249میلیارد ریال و سود انباشته نیز 240میلیارد ریال اعلام شده است.

"دبالک" گزارش 9ماهه امسال را در حالی منتشر کرده که سود هرسهم این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد 252درصدی همراه شده و از مبلغ 192ریال به 675ریال بالغ شده است.

این شرکت با اشاره به اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد تولید محصولات جدید، تولید محصولات با حاشیه سود بالاتر و کاهش تولید و فروش محصولات زیان ده است. همچنین به دنبال بررسی و تحقیق بر روی محصولات زیان ده جهت افزایش راندمان تولید، از جمله راهبردهای مدیریت در ارتقای شاخص های مالی و اقتصادی شرکت است.

«دبالک» در مورد توسعه پلنت B اعلام کرد که این پروژه در حال انجام است و پس از تکمیل در سرفصل دارایی های ثابت مشهود اعلام خواهد شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد